شایسته ترین واژه و کلمه مهم سئو کدام است؟
قبل از انجام سئو و استارت فرایند لینک بیلدینگ می بایست مقدمه کلمه ها اصلی خویش را گزینش کنید . سئو شاید فکر کنید کهاین کار , کار خیلی بی آلایش ای است; ولی طاقت فرسا در اشتباهید! خیلی از پروژه های سئو به جهت عدم تعیین درست کلمات کلیدی با باخت مواجه شده اند . در این مطلب می خواهم درباره با طریق انتخاب صحیح لغت ها دارای اهمیت بنویسم و سئو شمارا با نحوه گزینش درست آن ها آشنا کنم .
تعیین عبارات با اهمیت درست برای انجام پروسه سئو
۱ - لغت ها با اهمیت طولانی خوب تر اند .
خودتان را به جای کاربرانتان بگذارید , آیا یک عبارت کوتاه را در گوگل جست و جو میکنید یا این که یک عبارت طولانی ؟ به عنوان مثال وب سایت شما در رابطه با با صرفه سازی وبسایت است , شما برای واژه و کلمه دستگاه چاپ بنر و فلکسی ; باصرفه سازی آغاز به اخذ لینک و پیوند و ساخت محتوا میکنید یا این که باصرفه سازی وبسایت ؟ میبینیم که لا با صرفه سازی و باصرفه سازی وبسایت تفاوت های فراوانی وجود دارد . سئو احتمالا کاربری که با صرفه سازی را جست و جو میکند منظورش باصرفه سازی سوخت است نه باصرفه سازی سایت! چنانچه میخواهید برای لغات مختلفی روند سئو را انجام دهید , پیشنهاد من گزینش دارای ارتباط ترین عبارتیست که دارنده ۲ الی ۴ بخش است .
۲ - چه تعداد کلمه انتخاب کنیم ؟
اینکه چه تعداد واژه و کلمه اصلی را انتخاب نمایید به خودتان بستگی دارد , البته این که آیا حقیقتا آن ها به درد شما میخورند مطرح است . می بایست عبارات حیاتی را مبنی بر محتوای کاغذ مورد نظر انتخاب کرد , اما بهدنبال در این باره بیشتر میخوانید .
۳ – ابزار های گزینش کلمه ها اصلی
ابزار های زیادی برای گزینش لغت ها اساسی و اخذ اطلاعاتی در رابطه با آن ها وجود دارد . سئو ظریف ترین و بهترین ابزار google adwords است که درپی کمی در رابطه با آن توضیح خواهم داد . ولی ابزار های دیگری مانند semrush هم وجود دارند که متاسفانه زبان پارسی را پشتیبانی نمیکنند .
۴ – ورقه مهم یا این که دیگر صفحه ها ؟
همت نمایید که سکو صفحه ها داخلی را ارتقا دهید تا فقط دامنه اصلی . در اینحالت می توانید به صورت همزمان بر روی لغات دارای اهمیت مختلفی کار کنید . چون بهینه سازی برای تعداد زیادی واژه در یک کاغذ که از نگاه املایی ارتباطی با هم ندارند , کار دشواری است و بخش اعظم مواقع با شکست مواجه میگردد . اینکه استفاده کننده مستقیما به صفحه آیتم نظرش وارد شود خیلی خوبتر است تا اینکه به صفحه حساس وارد شود و در ادامه ورقه متبوع بگردد!
۵ - لغات سخت و کلمات آسان چه کلماتی میباشند ؟
اگر با بخش keyword finder خدمت ادوردز کار کرده باشید , در صفحه ای که اطلاعاتی درباره با کلمات کلیدی موجود هست می بینید که ستون هایی همچون : competition , aproximate CPC , Global Monthly Search وجود دارا هستند . این ستون ها داده ها مهمی را درباره با عبارت انتخاب شده به شما می دهند .
میبینید که در اینجا :
competition یا این که رقابت : این بخش از سه مرحله Low , Medium , High تشکیل شده شده است . میبینید که رقابت برای این کلمه ها معدود است . اما توجه نمائید که این اینکه احتمالا برای کلمات بزرگ نیز Low زده باشد , به جهت تفاوت وب انگلیسی با فارسی است .
Global monthly searches : دراین بخش تعداد جست و جوی آن واژه در هر ماه را سناریو میدید که برای کلمه با صرفه سازی سایت ۳۶۰۰ توشه در ماه است .
Approximate CPC : در شرایطیکه پاره ای با ادوردز و کلمات حساس کار کرده باشید , میتوانید از این بخش به عنوان ملاک رقابت در کلمه ها حساس به کارگیری نمایید . برای واژه و کلمه با صرفه سازی به صورت معدل ۱۵ سنت ( تبلیغ کنندگان در ادوردز ) بایستی بپردازند و برای بهینه سازی وبسایت ۲۷ سنت . پس میبینیم که رقابت نتایج مرتبط با با صرفه سازی سایت ( با اینکه تعداد لغت ها بکار برده درین عبارت اضافه از عبارت باصرفه سازی است ) نسبت به باصرفه سازی اکثر است .
امیدوارم که بتوانید کلمه ها با اهمیت دارای ارتباط و خوبی را برای سایتتان گزینش نمایید و مراحل سئو را به خیر و خوبی انجام دهید . در حالتیکه سوالی در قضیه شیوه گزینش لغت ها دارای اهمیت داشتید در نظرات مطرح نمائید .
[ بازدید : 268 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]