شایسته ترین واژه و کلمه مهم سئو کدام است؟

سه شنبه 3 مرداد 1396
15:27
Brown Barton

قبل از انجام سئو و استارت فرایند لینک بیلدینگ می بایست مقدمه کلمه ها اصلی خویش را گزینش کنید . سئو شاید فکر کنید که‌این کار , کار خیلی بی آلایش ای است; ولی طاقت فرسا در اشتباهید! خیلی از پروژه های سئو به جهت عدم تعیین درست کلمات کلیدی با باخت مواجه شده اند . در این مطلب می خواهم درباره با طریق انتخاب صحیح لغت ها دارای اهمیت بنویسم و سئو شمارا با نحوه گزینش درست آن ها آشنا کنم .

تعیین عبارات با اهمیت درست برای انجام پروسه سئو
۱ - لغت ها با اهمیت طولانی خوب تر اند .

خودتان را به جای کاربرانتان بگذارید , آیا یک عبارت کوتاه را در گوگل جست و جو میکنید یا این که یک عبارت طولانی ؟ به عنوان مثال وب سایت شما در رابطه با با صرفه سازی وبسایت است , شما برای واژه و کلمه &# دستگاه چاپ بنر و فلکسی ; باصرفه سازی ” آغاز به اخذ لینک و پیوند و ساخت محتوا می‌کنید یا این که “ باصرفه سازی وبسایت ” ؟ میبینیم که لا “ با صرفه سازی ” و ” باصرفه سازی وبسایت ” تفاوت های فراوانی وجود دارد . سئو احتمالا کاربری که با صرفه سازی را جست و جو میکند منظورش باصرفه سازی سوخت است نه باصرفه سازی سایت! چنانچه میخواهید برای لغات مختلفی روند سئو را انجام دهید , پیشنهاد من گزینش دارای ارتباط ترین عبارتیست که دارنده ۲ الی ۴ بخش است .
۲ - چه تعداد کلمه انتخاب کنیم ؟


این‌که چه تعداد واژه و کلمه اصلی را انتخاب نمایید به خودتان بستگی دارد , البته این که آیا حقیقتا آن ها به درد شما میخورند مطرح است . می بایست عبارات حیاتی را مبنی بر محتوای کاغذ مورد نظر انتخاب کرد , اما به‌دنبال در این باره بیشتر می‌خوانید .
۳ – ابزار های گزینش کلمه ها اصلی

ابزار های زیادی برای گزینش لغت ها اساسی و اخذ اطلاعاتی در رابطه با آن ها وجود دارد . سئو ظریف ترین و بهترین ابزار google adwords است که درپی کمی در رابطه با آن توضیح خواهم داد . ولی ابزار های دیگری مانند semrush هم وجود دارند که متاسفانه زبان پارسی را پشتیبانی نمی‌کنند .
۴ – ورقه مهم یا این که دیگر صفحه ها ؟

همت نمایید که سکو صفحه ها داخلی را ارتقا دهید تا فقط دامنه اصلی . در این‌حالت می توانید به صورت همزمان بر روی لغات دارای اهمیت مختلفی کار کنید . چون بهینه سازی برای تعداد زیادی واژه در یک کاغذ که از نگاه املایی ارتباطی با هم ندارند , کار دشواری است و بخش اعظم مواقع با شکست مواجه میگردد . اینکه استفاده کننده مستقیما به صفحه آیتم نظرش وارد شود خیلی خوبتر است تا این‌که به صفحه حساس وارد شود و در ادامه ورقه متبوع بگردد!
۵ - لغات سخت و کلمات آسان چه کلماتی می‌باشند ؟

اگر با بخش keyword finder خدمت ادوردز کار کرده باشید , در صفحه ای که اطلاعاتی درباره با کلمات کلیدی موجود هست می بینید که ستون هایی همچون : competition , aproximate CPC , Global Monthly Search وجود دارا هستند . این ستون ها داده ها مهمی را درباره با عبارت انتخاب شده به شما می دهند .

می‌بینید که در اینجا :

competition یا این که رقابت : این بخش از سه مرحله Low , Medium , High تشکیل شده شده است . میبینید که رقابت برای این کلمه ها معدود است . اما توجه نمائید که این اینکه احتمالا برای کلمات بزرگ نیز Low زده باشد , به جهت تفاوت وب انگلیسی با فارسی است .

Global monthly searches : در‌این بخش تعداد جست و جوی آن واژه در هر ماه را سناریو میدید که برای کلمه با صرفه سازی سایت ۳۶۰۰ توشه در ماه است .

Approximate CPC : در شرایطی‌که پاره ای با ادوردز و کلمات حساس کار کرده باشید , میتوانید از این بخش به عنوان ملاک رقابت در کلمه ها حساس به کارگیری نمایید . برای واژه و کلمه با صرفه سازی به صورت معدل ۱۵ سنت ( تبلیغ کنندگان در ادوردز ) بایستی بپردازند و برای بهینه سازی وبسایت ۲۷ سنت . پس میبینیم که رقابت نتایج مرتبط با با صرفه سازی سایت ( با این‌که تعداد لغت ها بکار برده درین عبارت اضافه از عبارت باصرفه سازی است ) نسبت به باصرفه سازی اکثر است .

امیدوارم که بتوانید کلمه ها با اهمیت دارای ارتباط و خوبی را برای سایتتان گزینش نمایید و مراحل سئو را به خیر و خوبی انجام دهید . در حالتی‌که سوالی در قضیه شیوه گزینش لغت ها دارای اهمیت داشتید در نظرات مطرح نمائید .


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 268 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه چاپ بنر عرض 5 متر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]